Falra hányt borsó, pofon a sz@rnak, szubjektív vélemény

Szónoklatok Ninivének

Szónoklatok Ninivének

Csodák márpedig vannak!

2012. március 28. - fpj

Mert habár meggyőződésem volt - nem kevés gyakorlati tapasztalatból kiindulva persze -, hogy a magyar vállalkozások úgy és ott tojnak az ügyfélre, ahogy és ahol tudnak, ma akkorát csalódtam pozitívan, hogy azt szavakba kell öntenem! Címszavakban: megígérték, letagadták, felhívtam, nem találták, de megígérték, házhoz hozták, ingyen, igazolás nélkül.

Történt ugyanis, hogy a szokásos helyen - törzshelyen - vettem a szokásos gyógyeledelt a macskának. Visszatérő jó vendég vagyok, havi szinten, rendszeresen, és sokezres tételben vásárolok. Hazatérve találtam egy kis ismertető kiadványt a táp mellé csomagolva, amelyet valamely természetfeletti sugallattól vezérelve kivételesen nem dobtam el rögtön, hanem belelapoztam. Így jutottam el a középsó lapjához, ahol azt írták: "Ha ön 2012. március 31-ig legalább 3 doboz Hill's gyógytápszert vásárol, a negyediket ajándékba adjuk!" (Tudni kell, egy ilyen doboz egy tucat tasakot tartalmaz és közel 4.000 forint.)

Nosza be is robogtam a legutóbbi vásárlásom számláival a szokásos boltba, és mondtam, hogy a tegnapi kettő mellé vennék még egy dobozzal és kérném a negyedik ingyeneset is. 
Mint azt nyilván minden kedves olvasó sejti, az eladó kedélyesen, egyúttal szánóan nézett rám és közölte, ő ugyan nem tud semmilyen akcióról, szóval részéről ennyi. Talán a forgalmazó...

És ekkor telefont ragadtam, és igen, felhívtam a forgalmazót. Ahol elég hamar egy olyan ügyintézőhöz kerültem, aki konkrétan ugyan nem találta nyomát ennek az akciónak, de biztosított róla, hogy utánajárnak, és visszahívnak.

Na persze!

És visszahívtak. Hogy hát ugyan nem találják ezt az akciót sehol, de ha én láttam ezt kinyomtatva, és egy Hill's-es tasakban találtam, akkor biztosan így van.

Gondoltam itt jön az, hogy akkor a számlákat és a kupont együtt vigyem be hozzájuk vidéki kisvárosba, munkaidőben. Ja és igazoljam, hogy tényleg ott és akkor és azt vettem. 

De nem. Megkérdezték udvariasan, hogy hol vettem ezt a tasakot, mert akkor felvennék a kapcsolatot a bolttal, hogy legközelebbi vásárlásomkor ott kapjam kézhez az ingyen adagot. Amint megbeszélték ezt, még visszahívnak majd.

Na persze!

És megint visszahívtak. Elmesélték, hogy miután utánanéztek, kiderült, hogy ez a bolt amúgy is minden negyedik doboz ilyen eledelt ingyen kap tőlük. Ettől függetlenül nem igazán együttműködő abban, hogy náluk vegyem át a megérdemelt ingyen doboz eledelt.

Gondoltam, na tessék, csak kibújtak valahogy a dolog alól!

De nem. Megígérték, hogy a szállítójuk fel fog hívni - amennyiben megengedem, hogy kiadják neki a mobilszámomat(!!!) - és egyezteti velem a nekem megfelelő helyszínt és időpontot.

Na persze, a szállító majd felhív, ha felhív, és közli, hogy neki ott és akkor nem jó.

És a szállító felhívott, és udvariasan megbeszéltük, hogy akkor mikor és hova hozhatja a dobozt. És ott és akkor ott volt a szállító és a doboz is. És nem volt kisebb a doboz, nem más volt benne, nem kértek érte szállítási díjat. Sőt, még a kupont és a számlákat sem kérték el, hogy én már tényleg vettem három másik dobozzal.

Gyerekek! Újra van hitem! Lassan 25 éve vagyunk piacgazdaság, és lám, a stratégiai üzleti szemlélet első hóvirágai már ki is nyíltak!

A bejegyzés trackback címe:

https://ninive.blog.hu/api/trackback/id/tr866654967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása