Falra hányt borsó, pofon a sz@rnak, szubjektív vélemény

Szónoklatok Ninivének

Szónoklatok Ninivének

Viszlát, nyugdíj! Szevasz kommunizmus!

2011. január 20. - fpj

Elvették a pénzem. Tudom, nehéz fejű vagyok, de minden realitása ellenére küzdöttem ezzel a dologgal, hogy mondjuk van egy jogállam, abban egy privát bank, aminél vezetek én egy magán megtakarítási számlát. 
Mégegyszer összegezve a lényeget: magán bank, magán számla, jogállam.

És akkor jön egy kormány, ami arra utasítja az én bankomat, hogy az én számlámon lévő pénzt utalja át az államkincstárba. Mindezt úgy, hogy ehhez még az aláírásomra vagy beleegyezésemre sincs szükség.
Mégegyszer összegezve a lényeget: a beleegyezésem nélkül az állam leemeli a magán bankszámlámról az ott megtakarított összeget.

Tiltakoznom lehet ellene, de ezzel egyúttal aláírom azt is, hogy a jövőben semmilyen állami nyugdíjjellegű támogatásra nem tartok igényt, öregkoromban az egészségbiztosításomat elvesztem, de vállalom, hogy a munkabérem után a munkáltatói nyugdíjjáradékot továbbra is befizetem.

Baszod, a kurva életbe, csak nekem tűnik ez 50-es éveknek?

A bejegyzés trackback címe:

https://ninive.blog.hu/api/trackback/id/tr1006654999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása